خانما ازمایش انتی دوتاس؟



#بارداری
#فرزند پروری

۵ پاسخ

عزیزم تو واسه انتی. طول سرویکس هم واست چک کرد سونو؟؟ اگ اره میگی هزینش چقد شد باانتی
ینی سونو داپلر بود یا فقط سرویکس

یه سونو یه آزمایش اگه خدای نکرده مشکل داشته باشه ان تی یه آزمایش کواد مارکر داره مرحله دوم

سونو و یدونه ازمایش

ان تی تو هفته ۱۲ انجام میشه تو هفته ۱۴-۱۵کوادمارکر آزمایش مرحله دوم غربالگری

برای من یکی بود

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری