عزیزم تو واسه انتی. طول سرویکس هم واست چک کرد سونو؟؟ اگ اره میگی هزینش چقد شد باانتی
ینی سونو داپلر بود یا فقط سرویکس
یه سونو یه آزمایش اگه خدای نکرده مشکل داشته باشه ان تی یه آزمایش کواد مارکر داره مرحله دوم
سونو و یدونه ازمایش
ان تی تو هفته ۱۲ انجام میشه تو هفته ۱۴-۱۵کوادمارکر آزمایش مرحله دوم غربالگری
برای من یکی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.