سلام خانوما ، بخیه رو ده روز بکشیم اشکالی داره ؟؟

۳ پاسخ

من ۱۰ روزگی کشیدم

نه اشکالی نداره من ۹ روزگی کشیدم

نه سر موقع هست من ۷ روز کشیدم جوش خورده بود

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد