اگه بود امروز میشد ۵ هفته 🙃🚶‍♀️

۶ پاسخ

ولی ناشکری نمیکنم راضیم به رضای خودش

اگه بود الان ۹ماهم بود و به دنیا میومد

اگه بود امروز میشد 11هفته و یک روز🙂

اگه بود امروز میشد ۳ ماه و ۲ روز😔

امیدت بخدا باشه عزیزم 😢🙃

😔😔😔

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جی جی مامان جی جی هفته دهم بارداری