۵ پاسخ

تا ۶ ماه
بعد مولتی و اهن جایگزین میکنه دکتر

فعلا تا۶ماه اصلشه.
اگه دکتر ببری نیاز باشه میگه ادامه بدین .

۶ ماهگی بعدش مولتی ویتامین میدی

دو سالگی

صبح مخصوصا اگ 8.9بدی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۶ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۳ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان فرحناز و فرهاد مامان فرحناز و فرهاد ۱ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان آقا مانیار👶🏻🧸 مامان آقا مانیار👶🏻🧸 ۶ ماهگی