شیاف پروژسترون و میشه یک شب در میان استفاده کرد؟

۵ پاسخ

بستگی به نظر دکترت داره ... من هر شب میزارم

مگه ربطی ب سرویکس داره؟بمن گفت اکه دردو خونریزی نداری کم کم قطعش کن .واسه سرویکسمم باید سونوبدم احتمالا سرکلاژ کنن ۳۱ بود قبلا

اگه درد یا لکه بینی نداری فکر کنم بشه ولی باز بهتر با دکتر مشورت کنید

هرجوری دکترت بگه سرخود مصرف نکن

بستگی به شرایط بارداریت و گفته دکترت داره
منم هر دکترم گفته با توجه به دردات اگه خیلی درد داشتم میتونم روزی دوتا بزارم اگه کمر درد نداشتم شبی یکی کافیه

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد