انداسترون
دمیترون عالیه
انداسترون
اره عزیزم استفراغ حتما باید ببری دکتر. یا تلفنی مشورت کنی سرخود دارو نده تا جایی ک ممکنه
باید ببینی براچی بالا اورده اگه ویروس باشه باید ببری دکتر دارو بده بعضی وقتا بچه ها بخاطر عفونتبالا میارن که اون باید فقط چرک خشک کن بخوره نه داروی ضد تهوع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.