۱۷ پاسخ

بخیه ها چند روزه میفته من ۱۵روزه زایمان کردم هنوز دوتاش مونده

سلام عزیزم یسوال اینکه میگن بعد از طبیعی عضلات واژن شل میشن به حالت قبل دیگ اونجوری نیست و تو رابطه جنسی لذت کم میشه

اونی که درد پریودیش قابله تحمله می‌تونه درد زایمانشم قابل تحمل باشه؟

سلام میش۰ه از دردش بگی چقدر زیاد با چی قابل مقایسس
من دکترم خیلی اسرارداره بدنت عالیه حیف۷ طبیعی زایمان کن الانم تقریبا دو سانت دهانه رحمم بازه ولی میترسم خیلی وحشتناک باشع نتونم تحمل کنم بعد بخیه و برشش دردش چطوره

دردش قابله تحمله؟ یا

قدم نو رسیده مبارک. چه تجربه ای ک خیلی بدردت خورد و ب ما ام حتما پیشنهاد میکنی؟؟

عزیزم درخواستم قبول کن حرف بزنیم 🩷

چند هفته زایمان کردین؟

سلام عزیزم من خیلی از طبیعی میترسم. خیلی درد داشتی؟

سلام عزیزم مبارک باشه ، بچه چند کیلو بود؟ اذیت نشدی؟! من‌بچم درشته خیلی میترسم

منم طبیعی زایمان کردم.
همین که بچه بدنیا بیاد همه دردا با اومدن بچه خارج میشه.
برای بخیه هاهم بی حسی میزنن دردش معلوم نمیشه

طبیعی اپیدورال استفاده کردی؟

بسلامتی خوشبحالت..من ۱نیم سانت بازم خیلی استرس دارم..میخام ۱۵روز باقی مانده هم‌بگذره بعد ب دنیا بیاد

چطور بود؟حست بعد زایمان هم بگو
یجوری نبود؟
اپیدورال شدی یا فیزیولوژیک؟

چند هفته نینی تو اوردی؟ قبلش ورزش کردی؟ چقد ورزش کردی؟ رابطه ازاد داشتی؟ ماما همراه داشتی؟ درد کشیدی زیاد

از دردش بگو قابل تحمله یا ن

بسلامتی
چندهفته زایمان کردین؟

سوال های مرتبط