منم خیلی میترسم ک از پسش برنیام😢
من از الان نگرانم شدید
طبیعیه از پیش بر میای بهتر از همه اطرافیانت ،الان هورمونات قاطیه خیلی شدید اگر با دیدنش بعضی شدی با گریه اش گریه کردی فکر کردی بلد نیستی وای چه قدر مادر بدی هستی بچه ات اذیت شد طبیعی
اینا همش از هورمون
مطمعن باش تو بهترین مادری به غریزه هات شک نکن
اره من بچه اولم بود هی میگفتم اگ تنها بشم چی میشه مامانم تا ۲۰روز پیشم بود بعد ک رفت کم کم دیگ تو دستم افتاد
بچه اول همینه بابت یاد میری ناراحت نباش
آره ولی خداروشکر راحت راحته
من تا ده روز پیش می ترسیدم تنها باشم میترسیدم نتونم از پسش بربیام عادیه کم کم خوب میشی
اره بابا عادیه من الانم نگرانم🥲
انقد میترسیدم که حد نداره کم کم عادت میکنی
راحته استرس نگیر
اره بابا من بچم دلدرد شدید داشت همش کارم گریه بود تا ۴۰ روزم خونه مامانم بودم ولی از وقتی اومدم خونه خودم همه مسولیت بچه با خودم بود یکم اذیت شدم ولی کمتر از یه هفته همه چیز دستم اومد
من هنو پیش مامانمم بعد عید میرم خونمون
چووون 25 روزگی پسرم رفتم خونمون پشیمون شدم چون دخترمم 3 سال 8 ماهشه واقعا سختم بود که دیگه جنگ شد جمع کردم اومدم پیششون تا بعد 13بدر میرم خونمون اگه اسرائیل زندمون بذاره🥲💔
بهش فکرنکن سخت نیست که بر نیای عادت میکنی و میوفتی رو روال فعلا استراحت کن تا کسی پیشت هست
اره ولی خیلی فک نکن که مثل من افسردگی میگیری
اره🙂ولی براومدم از پسش
ولی راحت بودبرام بزاریکم بدنت جون بگیره همه چی ومیگیری دستت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.