مامانا پسرم یبوست شدید گرفته چیکار کنم ؟؟؟ 🤦

۸ پاسخ

کره بزار دهنش یا چند قطره روغن زیتون

شیاف گلیسرین بزار ک‌ یبار مدفوع بکنه نمونه تو روده ش
براش تند تند آب یا آبیموه های شیرین خیلی ب روان کردن شکم کمک میکنه بده
کره فراموش نشه

اگر غذاي كمكي شروع كردي
سيب رو بپز پوره كن بهش بده
توي غذاهاش كره حيووني بريز

خیلی قطره ب ب کر.
اگر هم میخوای دارو ندی؛
کمی ( مثلا سر قاشق مرباخوری) خاکشیر رو خوب بشور، بریز تو یه ظرف، یکم اب بریز روش( نصف استکان) بذار بجوشه، رنگش که متمایل به سبز شد خاموش کن، داغ که نبود، به اندازه دو سی سی بهش بده بخوره از آبش، دونه های خاکشیر رو بهش نده.

اول علتش رو پیدا کن،شیر خودتو بهش میدی؟

شیاف میده دکتر ،برا پسر من ۱۰روز شکمش کار نمیکرد بیزاکودیل داد ،دو ۳ روزی یکی استفاده میکردم

قطره بی بی کر خیلی تاثیر داره،ترنجبین با گلاب،فلوس،چرب کردن مقعد با روغن زیتون اینا

قطره بی بی کر

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی