مامانای هم هفته من شما شکمتون ترک خورده؟

۱۰ پاسخ

من ترک نخوردم ولی خیلی رنگ پوستم تیره شده و رو اعصابمه

من فقط دور نافم خط قرمز افتاده حالت زخم

بله زیر شکمم ترک خورده پوستش هم خیلی حساس شده و درد داره😑

من فعلا پهلوهام و کشاله رانم ترک خورده
بیشترین جایی نابود شده و پر ترک شده سینه هام هست

مگه روغن نمیزنین؟؟؟

تا دلت بخواد ترک دارم شکم پا کشاله ران و....
روغن هم میزدم ولی بی فایدست از ماه ۸ شروع شد

بله خیلی زیاد😂

من هیچ شکم نداشتم ولی از ۴-۵ ماهگی هر شب چرب کردم ماساژ دادم
خداروشکر تا الان ک نخورده

برای من که خیلیییییی ترک خورد

من اره از ماه هشتم یهو شروع شد و زیاد شد البته من شکمم هیچی نداشتم یهو در اوردم اونم خیلی کم که الان میگن انگار ۵ماهته ولی خب ترک برداشت

سوال های مرتبط

مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی
مامان لیا جوانکم💕🎀 مامان لیا جوانکم💕🎀 ۳ ماهگی