خانوما سوپ با خود جو خوبه یا پر جو

۱۲ پاسخ

من با هر دوشون درست میکنم ولی جو رو بیشتر دوست دارم

من بلغور جو رو دوس دارم

خود جو

خود جو خوشمزه تره تا پرک شدش

من جو رو بیشتر دوست دارمم

من جو پرک میریزم

خود جو‌

بلغور جو از هردوشون بهتره

مسلما جو بهتره
جوپرک مثل سوپ فوری برای موافعی ک وقت کمه مناسبه ک کیفیت سوپشم پایینه

من با خود جو میپزم خیلی خوب میشه با
پرک درس کردم زیاد خوب نشد

من خودم جو بیشتر دوس دارم

من جوپر میریزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی
مامان رادوین ❤ مامان رادوین ❤ ۲ سالگی
مامان روشاورویسا مامان روشاورویسا ۳ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان حلما❤️ مامان حلما❤️ ۳ سالگی