سلام مامانای هم هفته زایمان کردین یان؟؟

۴ پاسخ

نننهههه

سلام نه

یکی هست تو همین برنامه هم شهری هستم بنده خدا ۴۰هفته۳روز شه هنوز ن درد داره ن چیزی

نچ.

سوال های مرتبط