۱۰ پاسخ

نه عزیزم بده

ندهه.‌

به نظرم این سرلاک ها خوب‌نیست ،مواد افزودنی دارن ،خودتون براش درست کنید

من از۷ماهگی اینودادم

ن بابا ضرر نداره بده

ن بابا بده

میتونی بدی

کلا چون توش پرتقال داره برای بچه خوب نیست دکتر به من گفت پرتقال و میوه های که اسیدی ان باید ده ماه به بالا بدی

نه من پسرم وزنش کم بود بردم دکتر همینو داد ۶ ماهشه بچم

نبابا بده

سوال های مرتبط

مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی