نه عزیزم بده
ندهه.
به نظرم این سرلاک ها خوبنیست ،مواد افزودنی دارن ،خودتون براش درست کنید
من از۷ماهگی اینودادم
ن بابا ضرر نداره بده
ن بابا بده
میتونی بدی
کلا چون توش پرتقال داره برای بچه خوب نیست دکتر به من گفت پرتقال و میوه های که اسیدی ان باید ده ماه به بالا بدی
نه من پسرم وزنش کم بود بردم دکتر همینو داد ۶ ماهشه بچم
نبابا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.