۴ پاسخ

دکتر من گفت هر وقت وزن بچه دو برابر وزن تولدش بشه ولی در کل میگن از ۶ ماه

بستگی به بچه ات داره . دختر من وزنش پایین بود موقع تولد از ۳ ماهگی دکتر براش شروع کرد . بعضیا با شروع غذای کمکی ولی اصلش میگن از ۶ ماهگی

دکتر بهم گفت با شروع غذا

دکتر به من گفت شروع غذای کمکی

سوال های مرتبط