بچه ها دخترم هنوز سینه خیز هم نمیره چرا

۸ پاسخ

هربچه های متفاوته عزیزم نگران نباش دخترمن تازه چهاردست و پا رو شروع کرده

من پسرم تازه الان یکم یاد گرفته سینه خیز میره😅نگران نباش موقعش بشه خودشون یادمیگیرن

پسرمنم نمیره
فقط غلت میزنه
جدیداهم یادگرفته ارحالت دمر میوفته به پشت
زودم گریه میکنه برم دارین اصلا تلاش نمیکنه بره
یامیشینه یاهمش بغل میخواد🙄

پسرم ۹ماه چندروز بعد رفت الانم راه نمیره

چ ارااااااا؟ مگ میشه

پسر من هنوز قلت هم نمیزنه

چهار دست و پا هم نمیره؟

دختر من ۷ک تموم شد رفت صبر کن.یهو میره.هنوزم فقط سینه خیز میره

سوال های مرتبط

مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی