۳۸ هفته رفتم وزن بچم ۳/۲۰۰ بود تا ۳۹ هفته و ۲ روز موندم دکتر گفت ۳/۵۰۰ـ۳/۶۰۰ میشه
لیدی میل خوردم کلی کباب و جوجه دلستر و بستنی که از گفته دکتر هم بیشتر بشه
۳ کیلو دنیا اومد🤦🏻♀️🤣
دقیق ۳۲۰۰هست وزنش اون موقع
سه کیلو میشه ولی سه و نیم فکر نکنم
البته به تغذیه هم خیلی ربط داره
اوخودا انگشتش تو دهنشه🥹😂
وای داره دستاشو میخوره تو عکس سونو اره ؟؟؟
پسره یا دختر
آره عزیزم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.