۷ پاسخ

۳۸ هفته رفتم وزن بچم ۳/۲۰۰ بود تا ۳۹ هفته و ۲ روز موندم دکتر گفت ۳/۵۰۰ـ۳/۶۰۰ میشه
لیدی میل خوردم کلی کباب و جوجه دلستر و بستنی که از گفته دکتر هم بیشتر بشه
۳ کیلو دنیا اومد🤦🏻‍♀️🤣

دقیق ۳۲۰۰هست وزنش اون موقع

سه کیلو میشه ولی سه و نیم فکر نکنم
البته به تغذیه هم خیلی ربط داره

اوخودا انگشتش تو دهنشه🥹😂

وای داره دستاشو میخوره تو عکس سونو اره ؟؟؟

پسره یا دختر

آره عزیزم میشه

سوال های مرتبط

مامان راشن و روشا مامان راشن و روشا روزهای ابتدایی تولد