۶ پاسخ

من ۳۶ هفته که شدم رفتم ۲۷۰۰ بود :(

اره دارن ولی دولتی نمیرم

بیمارستانا دولتی که خیلی تایید روی زایمان طبیعی دارن

دکتر برو، اگه دیابت نداری بچت درشته دیگ تا ب دنیا بیاد 4 کیلو وخورده ای میشه ،4 به بالا هم که معمولا سز میکنن

دیابت نداری؟

ماشاالله ماشاللع ❤️😍

سوال های مرتبط