من ۳۶ هفته که شدم رفتم ۲۷۰۰ بود :(
اره دارن ولی دولتی نمیرم
بیمارستانا دولتی که خیلی تایید روی زایمان طبیعی دارن
دکتر برو، اگه دیابت نداری بچت درشته دیگ تا ب دنیا بیاد 4 کیلو وخورده ای میشه ،4 به بالا هم که معمولا سز میکنن
دیابت نداری؟
ماشاالله ماشاللع ❤️😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.