خانمای اهوازی حالتون خوبه از صبح خیلییی زدن🥺

۷ پاسخ

اهواز رو‌نزدن اطراف شو زدن سمت اندیمشک

آبادانم خیلی زدددددن

ما هم سمت زیتون هستیم ۴ بار صدا اومد

آره...

من اصلا چیزی نشنیدم کی زدن؟

من کوروشم ۵بار صدا اومد درحدی ک پنجره‌ هامون میلرزید

اهواز و چهار بار صدا شنیدم کجا رو زدن؟؟

سوال های مرتبط