سلام خانما اهوازی تهرانی‌ها حالتون خوبه ؟

۵ پاسخ

اینجا نیم ساعت پیش خیلی صدا میومد شدید ک پنجره ها میلرزیدن نمیدونم کجا رو زدن شوهرم رفت بیرون دید دود سیاه بلند شده پشت خونمون چون پشت خونمون پایگاه نظامی بود

خدا لعنتش کنه گفتار که دست بردار نیست

اوضاع خوبی نداریم. سمت میدان حر و پاستور دوباره زدن ما هم نزدیک هستیم ساعت پنج و نیم تا الان داریم از استرس می میریم

آره شکر خدا

صبح میزدن پردیس و درو پنجره میلرزید آلان خوب

سوال های مرتبط

مامان عروسک نباتی مامان عروسک نباتی ۱ سالگی
مامان سبحان، مهرسام مامان سبحان، مهرسام ۱ سالگی