همه اینایی که مامانا گفتنو بردار
یه دست لباس صفر برمیداری
یه دست هم سایز یک بردار
چون ممکنه سایز صفر اندازهش نشه
همه چی بردار همه چی بکار میاد
لباس خیلی بکارت میاد و اسپری ضدعفونی کننده بردار
دستمال خشک کن نوار بهداشتی برای خودت شورت خیلی مهمه یچی راحت بردار چندتا
کمپوت و غذاهای مقوی بردار برای خودت
لباس برای برگشت
از همون اول هم اگر شیر نداشتی شیر خشک کمکی حتما بده که بجه دفع داشته باشع
منکه اصلا دلم نیست بااین وضعیت تو بیمارستان بمونم میخوام بعد زایمان بارضایت خودم بیام خونه ولی من اینارو برداشتم
دو دست لباس(مانتو و شلوار و رکابی و جوراب و کلاه و دستکش و دستمال صورت نینی)
شیرخشک و شیشه شیر برای احتیاط
پتو دور پیچ و سوئیسی و ناف بند
یک بسته هانیز سایز1
(دو دست لباس که یکیشو استفاده کردم دوتا کلاه دوتاشم استفاده شد)
(شیر خشک و شیشه شیر محض احتیاط که بچه گشنه نمونه من یبار دادم تو بیمارستان )
(پتو دورپیچ و پتو گلبافت)
(خشک من بچه دوتا بردار حتما با دستمال دهن)
(مای بیبی)
لباس یک صفر
پوشک یک
قنداق
پتو
حوله
اینو ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.