دخترا کاپیچینو هم ورداریم باید برای سزارین شما چیا ورداشتین

۳ پاسخ

نسکافه بردار و ازین قهوه فوریا
نی هم بردار ک برای خوردنش سرو گردنتو تکون ندی

اره حتما .خرما عرق نعنا میگن ژله خوبه .من اینا رو یا نسکافه برداشتم برای زایمان اولم .برای این یکیم برمیدارم

من نسکافه و قهوه و شکلات تلخ
کمپوت گلابی و انجیر
برداشته بودم

سوال های مرتبط