اره دختر من بعد ۱:۵ سالگی تازه شروع کرد به شیشه خوردن
خیلی هم راضیم البته وابسته نیست زیاد
بله.
آره پسر من هنوزم میخوره
اره پسر منم میخورده روزی دو تا لیوان شیر گاو میدم بهش
دختر من فعلا قصد ندارم ازش بگیرم پروسه ترک پستونک و پوشک داشته این یکی و میخام حالا حالا بخوره بعد قمقمه بهش میدم
بله دختر من
دختر من میخوره جدا نمیشه اصلا از شیشع شیر
شبها اره اابته بخاطر اینکه پسرم زیر یکساله میخوره اونم بیشتر ترغیب میشه ب خوردن
اره عزیزم
دختر من ...... به هیچ لیوان هم رضایت نمیده
آره دختر من میخوره خیلی دوست داره روزی چند بار میخوره
شبا ارههه
لیوان کودک میخوره تقریبا شبیه شیشه شیر فقط نمتونه مک بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.