۸ پاسخ

به نسبت قد و وزن تولدش خیلیم عالیه

پسر من وقتی ب دنیا اومد ۴ کیلو بود
ولی ب بعدش شیر خوبی نداشتم الانم ک فقط شیر خشک میخوره ولی بازم وزن زیاد نگرفته ۱۰کیلوعه تقریبا🥲

عالیه دیگه نسبت به تولدش
قدش نرماله کاملا

دیگه وزنش خیلی کم بود
وزنش تو یکسالگی باید سه برابر وزن تولد باشه ولی برا شما حتما دکتر اطفال ببر مدامم بهش غذاهای تپل کننده بده سویق بده

پسر من 4کیلو با قد 53 بدنیا اومد الان ده کیلو با قد 75 پس پسرت بد نیست قد وزنش عالیه پسر من چن ماهه استپ کرده

اشکال نداره عزیزم‌ پسر منم لاغری شدید داره ولی قدش خوبه تا یکسال باید سه برابر وزن اولش بشن خوبه گفتن

بنظرم قد و وزنش نرمال غصه نخور
عزیزم پسرت چه کارایی می‌کنه میشینه ؟
پسر منم زود بدنیا اومده

نسبت به تولدش خیلی عالیه
میگن از تولد تا یک‌سالگی 25 سانت رشد اوکیه از نظر قدی
ولی پسر شما 40 سانت رشد داشته و رسیده به میانگین خوب
وزن هم همینطور

سوال های مرتبط

مامان کارن 👼🏻و تو دلی💙 مامان کارن 👼🏻و تو دلی💙 ۲ سالگی