طبیعیه عزیزم
آخه پسر منم اصلا ن سینه خیز میره ن چهار دست پا میره خیلی نگرانم دارم دیونه میشم
پسر من هنوز غلت نمیزنه سینه خیزم نمیره😞
طبیعیه دختر منم اینطوری بود
من دخترم ده ماهشه هنوز عقب میره
هیچ جلو نرقته🤣😕
پسر منم همین بود تازه دارع جلو اومدنو یاد میگیره
پسرمنم عقب میرف جلو سینه خیز نرف یهودیگ شرو کرد چاردستوپارفتن طبیعیه.
طبیعی هست اول میره عقب بعد میاد جلو
چون بچه ها اول عقب رفتن یاد میگیرن بعد جلو میرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.