اول اونجوری میره یاد بگیره بعد جلو بعد ۴دست وپا
اولش عقب میره بعد کم کم به سمت جلو حرکت می کنه
مث پسر من 😂
طبیعیه عزیزم
طبیعیه، بیشتربچه هامعمولادنده عقب😂 میرن بعدکم کم یادمیگیرن رو ب جلو حرکت کنن
اولش همینه،بعدا رو به جلو میره
پسرمنم دنده عقب میره😂😂
مثل پسر من
دختر منم همبن طوری حالت چهار دست پا وایمیسته عقبی میره 🤣🤣🤣
اره پسر منم عقب عقب میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.