دختر من چرا دنده عقب سینه خیز میره😑😑😑😑

۱۰ پاسخ

اول اونجوری میره یاد بگیره بعد جلو بعد ۴دست وپا

اولش عقب میره بعد کم کم به سمت جلو حرکت می کنه

مث پسر من 😂

طبیعیه عزیزم

طبیعیه، بیشتربچه هامعمولادنده عقب😂 میرن بعدکم کم یادمیگیرن رو ب جلو حرکت کنن

اولش همینه،بعدا رو به جلو میره

پسرمنم دنده عقب میره😂😂

مثل پسر من

دختر منم همبن طوری حالت چهار دست پا وایمیسته عقبی میره 🤣🤣🤣

اره پسر منم عقب عقب می‌ره

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۷ ماهگی