پس چرا نوشتن کمبود شیرخشک دارو نیست ۵ تا کارخونه با ظرفیت بالا دارن تولید میکنن شایدم چند روز دیگه توزیع بشه
۳نبود ۲بده اشکال نداره 🌺
قرچک داروشفا داره پره
نه. از دیروز دارم میگردم نیست ک نیست
شمارع تو پست ام هست اطراف تهران زنگ بزن ببین داره شمارع درست تو کامنت
چقدر استرس دارع این شیرخشک
تو کرج هم من پیدا نکردم میدونید کجا داره؟ چندتا ۲ داره میشه همونارو بدم تا ۳ پیدا کنم؟ این هفته یه سالش میشه
سرباقرآباد همه شیرخشک هارو داره
من اول ماه میرم ۴ تا سهمیه میگیرم از ۱۳ ابان هفت تیر
من از پردیس فاز ۱۱ میگیرم همیشههه داره
داروخانه دکتر مریم بشکنی
تا سقف ببلاک چیده ولی یکم دوره به شما 🥲
برو قرچک دارو خانه ستار خان حتما داره بغل بانک ملی
همسر من از خاوران رفته بود پیدا کرده بود
کل تهران و گشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.