من اول ب ساحل بیومیل دادم سری یک بود رسیدیم ب دو هی نبود و ب تعداد میدادن و عوضش کردم اپتامیل دو دادم باز رسیدیم ب یک سال ک سری س و بدم اپتامیل پیدا نکردم گفتم ی شیری بهم بدن ک همیشه باشه گفتن نان و ببلاک همیشه هست من الان ب ساحل نان س میدم بچم هیچ شیری و تا تهش درست نخورد
عزیزم شما به مجتمع انزلی مال نزدیکی ؟
دوباره پیدا نیست 😢😢 من نخریدم فعلا
همون چند وقت پیش تو رشت یجا پیدا کردیم اونم توسط یه آشنا بزور
جدیدا دیگ نپرسیدم دارن یا نه
ولی داروخونه اعلائی و تقوایی میدونم نیاوردن هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.