۱۱ پاسخ

تا ده روز طبیعیه
اگر شیرمادر میخوره

شیرخشک میخوره یا شیر خودت؟

عادیه بچه منم همین بود اویل چن بار کار میکرد در روز الان دو روز یکبار ۵ روز یکبار ۳ روز یا ۱ روز یا.. کار میکنه

پسر من ۳روز بود پی پی نکرده بود،یکم گل ختمی جوشوتدم با خاکشیر،اندازه یه سی سی هر ۶ساعت بهش دادم،یه سی سی روغن زیتون هم با سرنگ از پشت بهش تزریق کردم،خداروشکر امروز خوبه واز دیشب دلش کار کرده

قطر پروکید پویا هم خوبه سری کار میکنه

قطره کولیف بده سریع شکمش کار میکنه

دو سه روز؟پسر من مدفوع هاش کم شده بود روزی دو سه بار بود انقدر گریه میکرد بردم دکنر بی بی کر داذ

بنظر من دخترت داره وزن میگیره من دخترم ۶یا ۷ روز شکمش کار می‌کنه

شیاف گلیسیرینه مخصوص کودکان رو نصف کن بزار ده دقیقه ای مدفوع میکنه 🦦

ترنجبیل بهش بده

وای بچه منم🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی