۴ پاسخ

سلام ماهم شهرستانای بوشهریم اینجاهم گهگداری صدا میاد خایه میکنیم 😂

سلام خوبیم ولی نگرانیم اینجا رو نزدن فعلا ولی تهران رو خیلی زدن

اونجا چه خبره؟ اصفهان هم شنیدم خیلی زدن

والا سلامتیم خداروشکر
ولی دیشب از ساعت ۳تا۶ صبح یه ریز زددد
من دیگه ساعت۶/۵ خوابیدم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۳ سالگی