عزیزم چون پسره بچه ات ۴ ببند برای پسر باید ازاد باشه که به بیضه اش فشار وارد نشه
من کانفی ۳ می بندم
۴
ما ۷ ونیم کیلوییم ۳ میبندیم
۳مایبیبی
من مای بیبی شورتی ۴
من چهار میبندم از سه ماهگیش
چون پس نداد
رد هم ننداخت
میبندم من۳
من ۳میبندم ولی کشاله رونش رو میزنه میخام از امروز۴شروع کنم
۴ میبستم
۴مای بیبی
۳ مولفیکس میبندم
۴ مولفیکس
۳هانیز .ولی بهتره۴بری
من چون هنوز دارم میبندم نم میده از بغل
۳ مای بیبی.چون تا۹کیلو میشه
3 عزیزم
چهار
چهار عزیزم
۳مولفیکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.