۱۹ پاسخ

عزیزم چون پسره بچه ات ۴ ببند برای پسر باید ازاد باشه که به بیضه اش فشار وارد نشه

من کانفی ۳ می بندم‌

۴

ما ۷ ونیم کیلوییم ۳ میبندیم

۳مایبیبی

من مای بیبی شورتی ۴

من چهار میبندم از سه ماهگیش
چون پس نداد
رد هم ننداخت

میبندم من۳

من ۳میبندم ولی کشاله رونش رو میزنه میخام از امروز۴شروع کنم

۴ میبستم

۴مای بیبی

۳ مولفیکس میبندم

۴ مولفیکس

۳هانیز .ولی بهتره۴بری
من چون هنوز دارم میبندم نم میده از بغل

۳ مای بیبی.چون تا۹کیلو میشه

3 عزیزم

چهار

چهار عزیزم

۳مولفیکس

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی