۷ پاسخ

سایز۳
اگ میخوای راحت باشه ۴ببند

۴ خوبه

اره ۳ببند

۳ میبندم اوکی هست

پسر من 6ونیم کیلو کیلوعه 4 میبندم

هنوز داری ۲ میبندی👀۳ بگیر من دخترم ۲ ماه و نیم ک شد ۳ بستم براش ۲ اذیت میشد ردش میموند

فکنم ۴ مناسب باشه
دختر من ۵ کیلو ۲ می‌بنده براش کوچیکه

سوال های مرتبط

مامان نویانا مامان نویانا ۱۵ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی