۱۳ پاسخ

بچه من ۷ کیلو سایز ۴ میبندم

تنگه ۳

ووی من ۳ میبندم عرق سوز شده

باید ۳ببندی

پسر من الان احتمالا 6 کیلو و 400 هست 3 میبندم اندازشه برا راحتر بودنش اینسری چهار میخام بگیرم

بچه من ۶ونیم کیلوعه ۳ می‌بندم

۴.

من بچم 7500 3 میبندم الان میبینم خیلی کش پوشکش اذیتش می‌کنه باید 4 ببندم دیگه

بچه من ۵ کیلو داره ۲ میبندم
سایز ۳ مال ۴ تا ۸ کیلوعه

دختر من 5 ماهشه سایز سه میبندم البته به وزن بچه بستگی داره دکتر من 6 کیلو ونیمه

سایز ۴ مولفیکس

سلام خوبین ببخشید
کانال قرعه کشی لوازم خانگی دارم شما با پول یک چیپس میتونید صاحب لوازم خانگی لوکس و شیک داشته باشید
قرعه کشی به صورت لایو و پخش زنده و کاملا شفاف دقیق برگزار می‌شود دوره دوم هم هست که میتونید پیام بدید یا تماس بگیرید لینک کانال براتون ارسال میشه 09137347947

۲عزیزم

سوال های مرتبط