بچه من ۷ کیلو سایز ۴ میبندم
تنگه ۳
ووی من ۳ میبندم عرق سوز شده
باید ۳ببندی
پسر من الان احتمالا 6 کیلو و 400 هست 3 میبندم اندازشه برا راحتر بودنش اینسری چهار میخام بگیرم
بچه من ۶ونیم کیلوعه ۳ میبندم
۴.
من بچم 7500 3 میبندم الان میبینم خیلی کش پوشکش اذیتش میکنه باید 4 ببندم دیگه
بچه من ۵ کیلو داره ۲ میبندم
سایز ۳ مال ۴ تا ۸ کیلوعه
دختر من 5 ماهشه سایز سه میبندم البته به وزن بچه بستگی داره دکتر من 6 کیلو ونیمه
سایز ۴ مولفیکس
سلام خوبین ببخشید
کانال قرعه کشی لوازم خانگی دارم شما با پول یک چیپس میتونید صاحب لوازم خانگی لوکس و شیک داشته باشید
قرعه کشی به صورت لایو و پخش زنده و کاملا شفاف دقیق برگزار میشود دوره دوم هم هست که میتونید پیام بدید یا تماس بگیرید لینک کانال براتون ارسال میشه 09137347947
۲عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.