آره یکی بود تو بیمارستان هم تختی من بود ۳۵ هفته زایمان کرده بود بچشم اصلا دستگاه نرفت کامل بود
بله من
یکی از اشناها ۳۵هفته زایمان کرد البته ک دکتر ختم داده بود و چون از قبل امپول بتا زده بود بچه رو نبردن nicu
من دو هفته پیش بیمارستان بودم خانوم ۳۴ هفته زایمان کرده بود ماشاله بچش دستگاهم نرفته بود. خوب بود
چرا می خای زایمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.