دخترا هر بار چقدر ویزیت دکترتون میدید؟؟

۲۱ پاسخ

با بیمه 260 بدون بیمه 320

ویزیت ۴۰۰

قبلا ۴۰۰ بود تازگی ۵۰۰

380 🙂

از همون اول بارداری260با بیمه بدون بیمه 360میگیره

۴۰۰تومن

۲۳۰.

400میدادم که دیگه خداروشکردکتر تموم شددیگه نیازی نیست برم فقط هفته ای یک بار میرم بهداشت

۴۰۰تومن

۵۰۰ دکتر حنطوش زاده

۳۵۰ میگرفت الان کرده ۴۰۰

350 تومن

۴۰۰.

370 هر بار

۳۵۰ت

۳۲۰

من یه دکتر اول بارداریم میرفتم فوق تخصص نازایی و فتوشاپ اینا بود ۴۰۰ میگرفت مثلا مهر و آبان اینا دیگه نرفتم پیش اون رفتم یه جای دیگه و دکترم عوض کردم ۳۴۰ میگیره

برا دکتر زنانم ۴۰۰
برا دکتر غدد ک دیابت بارداری دارم ۴۵۰

۴۰۰ میدم

قبلا ۳۰۰ بود الان شده ۲۴۰😁

330هزار

سوال های مرتبط