سلام دوستان بنظرتون من سیکل ۱۷ تخمک ازاد کردم؟

تصویر
۶ پاسخ

طبق کیت ب احتمال زیاد بله

دکترم بهم گفت هر وقت دوخط شد حتی خط کمرنگ ینی فعال شده دیگ تا اخر دوخط نشون میده

یه توضیح میدی خیلی ازشون دیدم ولی بلد نیستم چیه🫤

این چیه؟؟

ترشح‌و درد هم داری؟

چه منظم نوشتی

سوال های مرتبط

مهر مادری🙏 مهر مادری🙏 قصد بارداری