خانما شکمم افتاده شده به سمت پایین یعنی زایمان زودرسه؟؟؟؟؟😭

۱۱ پاسخ

نه عزیزمممممم
من هم پایین بود با شال یا کمربند بارداری ببند درست میشه

شکم منم پایینه میترسیدم خدای نکرده زایمان زودرس نیاره ولی میگن ربطی نداره طبیعیه گلم

😒😒😒😒بسم الله چی میگی اخه دختر
چه ربطی داره؟؟؟ از کجا درست میکنی اینارو؟؟؟؟؟ شکم بیاد پایین موقع زایمانه؟

ن منم از اول پایین بود

ن سنگین شده فق

ن چ ربطی داره

درد داری مگه؟
ربطی نداره من از اول شکمم تیز و ب سمت پایین بود

نه عزیزم ، شکم بند بارداری ببند که فشار نیاد بهت

یعنی اینکه استراحت نمیکنی و فعالیتت زیاده

حالت شکمت تغیر کرده شکم منم پایین بود از اول الان بالاس باز

😐🤨😐

سوال های مرتبط