نه عزیزمممممم
من هم پایین بود با شال یا کمربند بارداری ببند درست میشه
شکم منم پایینه میترسیدم خدای نکرده زایمان زودرس نیاره ولی میگن ربطی نداره طبیعیه گلم
😒😒😒😒بسم الله چی میگی اخه دختر
چه ربطی داره؟؟؟ از کجا درست میکنی اینارو؟؟؟؟؟ شکم بیاد پایین موقع زایمانه؟
ن منم از اول پایین بود
ن سنگین شده فق
ن چ ربطی داره
درد داری مگه؟
ربطی نداره من از اول شکمم تیز و ب سمت پایین بود
نه عزیزم ، شکم بند بارداری ببند که فشار نیاد بهت
یعنی اینکه استراحت نمیکنی و فعالیتت زیاده
حالت شکمت تغیر کرده شکم منم پایین بود از اول الان بالاس باز
😐🤨😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.