۶ پاسخ

زیاد گرمی نخور یکم دمنوش کرابیه با خار خاسک بخور

طببعیه دختر منم انداخت

گرمیش کرده، مخصوصا چون پسره
خودت چیزهای خنکی بخور

عزیزم بچه من یه ماهشه زردیش تو ده روزگی۱۲بود
من خودم شیر خشت خوردم با ترنجبیل
کلا هم سردی خوردم گرمی نخوردم الان کلا زردی بچم رفت

عزیزم چون دستگاه پوستو خشک میکنه واسه همین اینجوری شده دختر منم همینه الان ۲روزه میزاریم دستگاه

مال گرمی هست
خونتون احتمال خیلی گرم خودتم چیز گرمی خورده زردی ام داشته ریخته بیرون بدنش و با عرق کاسنی بشوز
خودتم هروز بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد