بدون مشورت پزشک به بچت چیزی نده جز شیر خودت که باید زود زود بدی
حتی اب هم نباید داد
ترنجبین ممکن بچه رو اذیت کنه و حساسیت نشون بده نوزاد تو آشناهامون داشتیم
خودت خنکی بخور
از عطاری نخر از داروخانه بخر که دز مشخص داره،اسمش بیلی استاپ هست،همون ترکبیب شیرخشت و ترنجبین
من بچم زردیش ۱۱ بود دستگاه نزاشتم با عرق کاسنی و شاطره پاشویه میکردم هر روز و باید خنک نگه داری بچه رو
خداروشکر خوب شد
برا دخترم ۱۲ بود یروز موند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.