من بچم زردیش رو ۱۲هست چند روز بزارم تو دستگاه؟

۴ پاسخ

بدون مشورت پزشک به بچت چیزی نده جز شیر خودت که باید زود زود بدی
حتی اب هم نباید داد
ترنجبین ممکن بچه رو اذیت کنه و حساسیت نشون بده نوزاد تو آشناهامون داشتیم
خودت خنکی بخور

از عطاری نخر از داروخانه بخر که دز مشخص داره،اسمش بیلی استاپ هست،همون ترکبیب شیرخشت و ترنجبین

من بچم زردیش ۱۱ بود دستگاه نزاشتم با عرق کاسنی و شاطره پاشویه میکردم هر روز و باید خنک نگه داری بچه رو
خداروشکر خوب شد

برا دخترم ۱۲ بود یروز موند

سوال های مرتبط

مامان ملکا خانوم❤ مامان ملکا خانوم❤ ۶ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری