نگران نباش عزیزم دختر منم زردیش ۱۱ بود دو روز تو دستگاه بود بعدش خداروشکر اوکی شد اومد پایین
حتما ببری بیمارستان داخل خونه موقت رفع میشه من هنوز بیمارستان بستری کرده بودم چهار روز همچنان الان بازم زردی اورده
دو سه روز نهایت
۲ روز اوکی میشه نگران نباش
میگن به هر بچه ای یه چیزی سازگاره شمام با دکترت مشورت کن انشالله زود بیاد پایین عزیزم
عزیزم من تجربه خودمو میگم پسرم زردیش ۱۵ بود تو پنج روزگی گفتن دستگاه سه شب تو خونه گذاشتیم زیر دستگاه دارو سنتی دارو دکتر قرص قطره حتی به پیشنهاد دکتر تو هشت روزگی ختنه کردیم که بیاد پایین زردیش ولی انکار نه انگار تا تو غربالگری یه دکتر خوب بهم معرفی کردن بردم گفت فقط و فقط ۲۴ساعت شیر خودتو قطع کن و شیر خشک بده الهی شکر رفع شد
از منم دوزاده بود ولی دستگاه نرفت خودش خوب شد البته گروه خونی هم یکی بود از شما تفاوت داره لابد
خودت دستگاه بگیر سه روز بمونه خوب میشه
عیبی نداره عزیزم دخترم منم دو شب زیر دستگاه بود زردیش خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.