خانما لباس عید برای نینی هاتون خریدین.

۲۰ پاسخ

ن الانا خاستم بخرم ک دیگه نرفتم با این اوضاع مگ عیدی هم داریم‌

تو این شرایط نه...کلا لباس نخریدیم چ خودم چ همسرم چ بچه

نه من تو این شرایط هیچی نمیخرم فقط کفش میخرم که واقعا ندارع اینو

اره قبل این شرایط واسش خربده بودم ست بلوز شلوار لی با تیشرت زیرش، شلوار لی جدا، بیلرالبته واسه زیراین دوتا هنوز چیزی نگرفتم و کفش

لباس زیاد داره ولی خوب با این اوضاع جایی نمیریم ایشالا بعداز پیروزی میگردیم با دل خوش

قبل این اتفاقا من همه رو اینترنتی سفارش دادم هم خودم هم بچم اما هنوز دستم نرسیده

یکم لباس معمولی گرفتم لباس آنجنانی نگرفتم

با این اوضاع نه

آره سفارش دادم

نه والا تو این وضعیت همون مولو باید نگه داریم شاید اوضاع بدتر شه

برای خودم و شوهرم هیچی نگرفتیم ونمیگیریم تا این وضع آروم شه

من دقیقا ۲ روز قبل از این اتفاقا رفتم یه چندتایی حضوری گرفتم.کفش براش سفارش دادم،رسید.از یه جای دیگم لباس سفارش دادم باز که هنوز نرسیده.ولی چندتا زیرپوش و آستین کوتاهم لازم داره که نگرفتم هنوز

اره قبل جنگ سفارش دادم براش
یه بیلر نسکافه ای تدی
یه دست هم لباس بلوچی میخام بدوزم براش

من اوایل اسفند خریدم قبل جنگ فقط یه دورس برای زیر بیلر ندارخ لباس تو خونه خریدم سه دست یه بیلرم برای بیرون خزیدم راهم نمیره کفش نمیخاد

قبل ازاتفاقاگرفتم براش سه دست کامل بیرونی ودودست خونگی هنوزخونگی بایدبخرم براش

تو این شرایط حوصله‌ی بازار ندارم

من قبلا یه شومیز پلنگی داشتم خواستم با دخترم ست کنم براش خریدم یه پیرهن یه دامن از دوجا دامنه رسیده لباسه نرسیده 🥺باورت میشه یه لباس خونگی نو نداره واسه عید حتی خیلی ناراحتم از وضعمون خیلییییی

پسر من از قبل داشت الان اندازش شده کفش فقط خریدم براش و دوسه تا لباس خونگی
خودمون ک هیچی نخریدیم

از اینا میتونم به پسرهم بدهم چون خیلی دوست داره

تصویر

نه اصلا فک نمیکنم جاییم باز باشه،ولی پسرم کفش نداره باید براش بگیرم

سوال های مرتبط