۵ پاسخ

من آستین کوتاه خریده بودم ولی هوا سرد شده دوباره همون قبلی ها رو میپوشمشون

لباس دختز من ک نرسید 😑😑😑

من یه سویشرت خریده بودم برا روی لباس عیدش
ولی الان شهرمون بارون شددید میاد احتمالا شب سرد بشه

من ی کت تک با شلوار خریدم

والا منم موندم
من یه بارونی خریدم
الان نمیدونم کاپشن نپوشنم سردش نشه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🧿😍 مامان فندق کوچولو🧿😍 ۲ سالگی