۴ پاسخ

من میگم نزن وقتی مطمین بودی سرمانخورده ببرش

نه گرفتگی علائم سرما خوردگی نیس اسپری سدیم کلرید بزن خوب میشه دماغش پره

دوهفته ديگه ببرش واسه واكسن

واکسن دوماهگی؟

سوال های مرتبط