۲۰ پاسخ

وای بلاگر ،نازنین داخل اینستا 🫢🫠

عزیزم باید زیر سرش بلند باشه.و یا بچه رو که درازکش گذاشتی بچه خودش سرشو از بالشت میبره بیرون به سمت بالا‌

اگه خیلی بی قراره شیر خوب نمیخوره وزن نمیگیره باید ببری دکتر چک کنه بهش دارو میده

عزیزم جوش های صورت لنا کی خوب شد؟دختر منم همینجوری شده از چیه؟

وای دختر منم دیگه دارم روانی میشم،هرچقدر شیر میخوره بعد شیر سریع همرو میاره بالا🤦‍♀️دکترم بردم دارو داد دوماه خورد توی اون دوماه یکم بهتر شده بود الان دوباره دکتر گفت دارو هاشو کمتر کنم باز از وقتی کمترشون کردم دوباره رفلاکسش برگشته

ببر دکتر دارو بده حتما چون اذیت میشه اینجوری و اینک شیر بزور بهش نده بزار بخوابه تو تاریکی با صدای سشوار و بدون سروصدای اضافه تو خواب بهش شیر بده اگه خورد همین روند رو ادامه بده

شیشه شیرش چیه عزیزم

عکس خودشه؟ ای خداااا چقدر همه چیش قشنگههه
چه خوش رنگهههه
خودااااا شیش چقدر بزرگههععه
خودشوووو

شیرمیخوره باید شیب ۳۰ درجه داشته باشه بدنش.
بعد شیر آروغشو بگیر حتما.

سلام عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت می‌کشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه

تو خودت شیر داشتی؟

شیشه شیر زیادی گنده نیس

چ شیرخشکی میدید؟منم میخوام به دخترم شیرخشک بدم نمیدونم چ جوری بدم بگیره

عزیزم رفلاکس داره اینطوری گذاشتی شیر بخوره❗
پسر منم رفلاکسه دست راستم از کار افتاده اصولی باید شیر بدی سرش خیلی باید بالاتر باشه و پاهاش پایین یه دفعه ۶۰تا رو نده بخوره وسطاش یه استراحت کم بده بعد اروغشو حتما بگیر بعد اروغم یکم نگه دار
همیشه هم به پهلو بخوابون بعد شیر

ببین منم دخترم بعد واکسن دو ماهگیش اینطوری شد . اصلا نمیخوره
یکی دو هفته بعد بهتر شد ولی بازم خوب نمیخوره .سرش رو موقع شیر دادن بالاتر از معده بگیر . بعد شیر نیم ساعت صاف نگهش دار . و موقع خواب حتما سطع شیبدار بذار اگه کولیکش شدید نیست دارو اینا نده. من خیلی جواب گرفتم ازین کارا

اگه اینجوری شیر میخوره که خودش عامل رفلاکس هست.

ببر دکتر دارو میده و شیرشم عوض میکنه بعدم تو شیب شیر بهش بده

سرش حین شیر خوردن بالاتر از بدنش باشه
چندبار حین شیر اروغشو بگیر

اینجوری گذاشتی شیر بخوره یهو بپره گلوش خطرناک نیست ؟؟
سرش یکم باید توشیب باشه وگرنه میره داخل گوشش عفونت میکنه گوشاش

دکتر ببر

سوال های مرتبط