۶ پاسخ

ولی من‌شنیدم بعد ۶ ساعت باید شیر بخوره، البته دقیق نمیدونم‌یا نه
برای من تو حالت خواب لج میکنه ساعت شیرش با اینکه چشاش بسته س😅

بزار بخوابه من از همون اول که بدنیا اومد شبا بیدار نشد برای شیر تا ۵اینا خوابید

خوشبحالت دختر چکارش داری بخواب توام 😂😂😂من آرزومه این بخوابه ی سر تا ۶ صبح نخوام نثف شب بیداربشم شیر درست کنم

خوش ب حالت 😂
فقط اینو میتونم بگم
گشنش نیس گشنه باشن ک خونه را خراب میکنن

نه بابا بذار بخوابه خودش گشنه بشه بیدار میشه
قشنگ استفاده کن توام بگیر بخواب باهاش

نه بیدارش نکن عزیزم ، اگر دمای خونه خوبه اشکال نداره اینقدر بخوابه

سوال های مرتبط