هم هفته های من در چه حالین🥲منک منتظر نی نی
نمیاد

۸ پاسخ

منم تو این شرایطم درد زیر شکمم دارم اما دردای اصلیم نمیگیره 🤣

باید بری بیمارستان، ممکنه خدایی نکرده بچه مدفوع کنه تو شکمت. برو احتمالا سزارین بکنن اگه طبیعی نیاد

راه های القای زایمان بعد از ۳۸ هفته:
۱. ورزش اسکوات و پروانه
۲. پله بالاپایین رفتن
۳. ماساژ نوک سینه
۴. نزدیکی داشتن با تخلیه مایع منی در واژن
۵. طب فشاری هوگو و sp6
6. استفاده از دم نوش های گیاهی مثل گل گاوزبان
۷. خوردن خرما

خسته نشدی از حامگلی من حالم داره از خودم بهم میخوره روز شماری میکنم بشم ۳۵برم بگم بردارن نمیتونم تحمل کنم

من از ۳۶هفته کلا در تلاش بودم ۳۸زاعیدم

پاشو آهنگ بذار برقص پله برو بالا پایین نزدیکی کن پیاده روی کن

تو خیلی بی‌خیالی بخدا

فک کنم باید نزدیکی انجام بدی تا بچه بیاد

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی