میگن موز نباید بدید سنگینه
عزیزم بذار از هفت ماهگی موز رو شروع کن یکم سنگینه یادمه پنج ماعگی به دخترم دادم خیلی دلدرد شد
سلام عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت میکشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه
به نظرم باید له کنی بریزی تو حریره و فرنیش
ولی من دیدم درسته میدن به بچه میگن به روش blw من که جرئتم نیست
من مبدم پرشک تاببد کرد له میکنم خالی یا تپ فرنی میدم
من میریزم توی پستونک میوه خوری
مامانا سیب زمینی ابپز ومیشہ اخرش شیرخشک زد؟
له كن بريز تو فرنيش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.