خانما موز رو چه جوری بدم ب بچم؟

۸ پاسخ

میگن موز نباید بدید سنگینه

عزیزم بذار از هفت ماهگی موز رو شروع کن یکم سنگینه یادمه پنج ماعگی به دخترم دادم خیلی دلدرد شد

سلام عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت می‌کشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه

به نظرم باید له کنی بریزی تو حریره و فرنیش
ولی من دیدم درسته میدن به بچه میگن به روش blw من که جرئتم نیست

من مبدم پرشک تاببد کرد له میکنم خالی یا تپ فرنی میدم

من میریزم توی پستونک میوه خوری

مامانا سیب زمینی ابپز ومیشہ اخرش شیرخشک زد؟

له كن بريز تو فرنيش

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان ابوالفضل❤ مامان ابوالفضل❤ ۱۶ ماهگی
مامان محمد🩵🥹 مامان محمد🩵🥹 ۱ سالگی
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۸ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان نصرالله🌹 مامان نصرالله🌹 ۸ ماهگی