روی ساشه دوز ۱۰ نوشته که ۱۵ میلیلیتر آب با یه پودر مخلوط بشه
دکتر به من گفت دو سوم ساشه با ۱۰ سیسی آب
یه سرنگ ۱۰ میلی از داروخانه بگیر، آب جوشیده سرد یا ولرم رو باهاش بکش (همون اندازه ای که دکترت گفته) تو یه ظرف کوچولو با پودر قاطی کن
من با قطره چکون بهش میدم راحت میخوره
مال من شرکت پورسینا هست خوشمزه اس، دکترم تاکید داشت همین شرکت رو بگیرم
یه ربع بیست دقیقه قبل از شیر ناشتا بهش میدم ♥️
دکتر به من گفت ۱۲ ساعتی نصف پودر و میریزم تو لیوان کوچیک یه قاشق اب جوشیده اضافه میکنم هم میزنم حل میشه و با قطره چکون میدم بهش
البته از من اس امپرازول ۱۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.