کسی ازیترومایسین ۱۰۰ به بچه ۹‌ماهه داده؟

۸ پاسخ

من دارم ازیترومایسین 200 میدم روزی یک سی سی

برا چی میخای بدی

من یه ماه و نیم پیش خارجیش رو به دخترم دادم
۵ روز ،روزی ۲/۵ سی سی

اره من دادم خوبه تا هفت روز روزی دو و نیم سیسی روزی یکبار

واسه چی خوبه

من به بچه ۳ ماهه دادم

روز اول ۵سی سی روزهای بعد ۳سی سی

من بچه ۷ماهه دادم خیلی زود جواب گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آرسین💙🐣 مامان آرسین💙🐣 ۱ سالگی