من دارم ازیترومایسین 200 میدم روزی یک سی سی
برا چی میخای بدی
من یه ماه و نیم پیش خارجیش رو به دخترم دادم
۵ روز ،روزی ۲/۵ سی سی
اره من دادم خوبه تا هفت روز روزی دو و نیم سیسی روزی یکبار
واسه چی خوبه
من به بچه ۳ ماهه دادم
روز اول ۵سی سی روزهای بعد ۳سی سی
من بچه ۷ماهه دادم خیلی زود جواب گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.