جفت مارژینال باشی سزارین میشی ؟

۷ پاسخ

اگر تا آخر بارداری بمونه اره ولی اغلب میاد سرجای مناسب

واسه من انتی مارژینال بود انومالی low lying زده . ولی خودم سزارینی هستم

اگ تا اخر بمونه نیاد بالا بله

ن بابا مارژینال ۱۰ روزه برا من اومد بالا .
سر راهی محسوب نمیشه ک

رعایت کنی میاد بالا
برای منم مارژینال بود تا انومالی نرمال شد اومد بالا

مال منم اونه دکترت چی گفت ؟

نه من بارداری قبلی بود اومد بالا طبیعی زایمان کردم

سوال های مرتبط

مهتاب مهتاب قصد بارداری
مامان NRnr مامان NRnr هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهوا💙🩷🩷🩷 مامان مهوا💙🩷🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری
مامان هناس مامان هناس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری
مامان محمد مصطفی مامان محمد مصطفی ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وهفتم بارداری