اگر تا آخر بارداری بمونه اره ولی اغلب میاد سرجای مناسب
واسه من انتی مارژینال بود انومالی low lying زده . ولی خودم سزارینی هستم
اگ تا اخر بمونه نیاد بالا بله
ن بابا مارژینال ۱۰ روزه برا من اومد بالا .
سر راهی محسوب نمیشه ک
رعایت کنی میاد بالا
برای منم مارژینال بود تا انومالی نرمال شد اومد بالا
مال منم اونه دکترت چی گفت ؟
نه من بارداری قبلی بود اومد بالا طبیعی زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.