کی گفته جفت قدامی باشه سزارین میکنن من جفتم سر پسرم قدامی بود طبیعی زایمان کردم الان هم تو انتی جفتم قدامی مارژینال بود خدا شکر تو آنومالی خوب شد دکتر هم گفت برای زایمان طبیعی مشکلی نیست
کی گفته جفت قدامی باشه سزارین میکنن من جفتم سر پسرم قدامی بود طبیعی زایمان کردم الان هم تو انتی جفتم قدامی مارژینال بود خدا شکر تو آنومالی خوب شد دکتر هم گفت برای زایمان طبیعی مشکلی نیست
فقط باید استراحت کنید همین .. چیزای سنگین اصلا بلند نکنید . تحت نظر دکتر خوب باشید
جفت مارژینال باشه فقط و فقط استراحت مطلق داشته باشید .. من سر بچه اولم خلفی مارژینال بود که دکترم اصلا نگفت چیکار کنم چیکار نکنم و اصلا استراحت نداشتم که متاسفانه توی ماه هشتم زایمان زودرس داشتم با خونریزی واژینال .که جفت جدا شد
نه عزیزم قدامی میشه سر راهی اول جفته بعد بچه جفت قدامی باشه سزارین میکنن امکان زایمان طبیعی نیست
من تو انتی برام زده بود خلفی مارژال ولی برای انومالی فقط نوشته بود خلفی
مطمئن نیستم ولی حس میکنم با بزرگ شدن رحم امکان اینکه از سر راه کنار بیاد وچود داره
دکترت چی گفت ؟تو هفتت بالاتر از منه من انتی اینو گفتن بهم
دقیقا منم همینم مااادر خلقی ماژینالم🥲🥲ینی پشت رحمه و یکم پایین…استراحت کنی ماه های بالا میاد بالا ایشالا ب من ک اینو گفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.